Niet tevreden over de dienstverlening van
MDC financieel raadgever?
Wij streven er naar om onze dienstverlening steeds te verbeteren. Daarbij is jouw mening erg belangrijk.
Heb je een klacht? Laat het ons weten, dan zoeken we samen naar een oplossing.
Je hebt de mogelijkheid jouw klacht kenbaar te maken door telefonisch of schriftelijk contact op te nemen. Na ontvangst hiervan ontvang je binnen een week een ontvangstbevestiging en nemen wij contact met je op om je klacht samen te bespreken. Het kan zijn dat je na de behandeling van je klacht niet tevreden bent met het resultaat. Stuur dan een e-mail en vertel waarom je ontevreden bent over de afwikkeling van jouw klacht. Voeg relevante correspondentie en stukken toe, zodat we snel kunnen bepalen of je klacht gegrond is. Na ontvangst van je klacht wordt er binnen twee werkdagen contact met je opgenomen.
Ons streven is om binnen 3 weken na ontvangstbevestiging contact met je op te nemen om op de klacht een inhoudelijke reactie te geven of samen te bespreken. Als een definitief standpunt niet kan worden gegeven, zal wel worden aangegeven wat daaraan nog in de weg staat en op welke termijn en afhankelijk van welke omstandigheden een verdere berichtgeving zal volgen.
Klacht indienen bij het KiFiD
Is het niet gelukt om met ons jouw klacht naar tevredenheid op te lossen, dan heb je de mogelijkheid om binnen drie maanden na ontvangst van onze eindreactie je klacht kenbaar te maken bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD) of de rechter.
Ben je ontevreden of heb je nog een vraag? Bel of e-mail dan om met ons te overleggen.